مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو

ساخت وبلاگ

مدام از تصاویر اورجینال و مهم که خودتان عکس سئو در مشهد برداری کرده‌اید، به کارگیری نمایید. شیت مخاطبان شما به تصاویر حقیقی وواقعی نیاز دارا هستند. نوشته ی علمی شما نیاز به تصاویری دارای ربط به خویش را داراست. در صورتیکه صرفا برای کسب امتیاز در پلاگین seo عکسی به محتوای خویش اضافه می کنید، کاری خطا میباشد. این تصاویر می بایست بتوانند قضیه نوشته‌ی‌علمی‌ی شمارا منعکس شدن بدهند و هدف ها نوشته ی علمی‌ی شمارا ذکر نمایند. تلاش فرمایید همواره تصاویری متناسب با محتوا تعیین نمائید تا تاثیری مثبت بر سئوی تصاویر وبسایت داشته باشند. درصورتی که تصویر اساسی دارید که میخواهید با آن درجه‌ی خویش را ارتقا دهید بهتر میباشد آن را بالای برگه قرار دهید. این فعالیت قابلیت و امکان پذیر میباشد و چندان مشقت بار وجود ندارد. استعمال از تصاویر مربوط به متن میتواند نقش مهمی در سئوی وب سایت شما داشته باشد به ویژه وقتی لغت ها کلیدی با صرفه‌ای برای تصاویر استعمال فرمائید.

برای سئوی تصاویر از تصاویر اورجینال استعمال نمایید
در شرایطی‌که تصاویر اورجینال و مهم در چنگ ندارید، بهتر میباشد که طرز‌های دیگر را آزمون فرمایید و تصاویر تکراری را به کارگیری نکنید. تحت عنوان مثال وبسایت flicker.comمنبع خیر برای یافتن تصاویر اورجینال میباشد. چون می توانید از تصاویر اساسی آن به کار گیری فرمائید. به خیال و خاطر داشته باشید منبع اساسی تصاویر را بیان نمائید. همینطور تصاویر وبسایت Unsplash نیز مطلوب می باشند. ما وب لاگ برای تهیه و تنظیم تصاویر اورجینال داریم که به شما امداد می نماید تا از عکس های تکراری به کار گیری نکنید و از تصاویری اورجینال فایده ببرید. این تصاویر مانند تصاویری می‌باشند که شما خودتان عکس برداری میکنید اما در شرایطی‌که بتوانید خودتان این تصاویر را تهیه و تنظیم فرمایید عالی میباشد.

تصاویر و نمودارها مثال‌هایی می‌باشند که بسیار گزینه استعمال قرار می گیرند که در پلاگین yoast نیز کاربرد دارا‌هستند. تصاویر متحرک یا این که GIF مثال‌های جذابی از تصاویر میباشند که امروزه محبوبیت متعددی دارا‌هستند.

 

به کارگیری از تصاویر متحرک برای بهبود سئوی تصاویر

اگرچه تصاویر متحرک هواداران متعددی دارا‌هستند اما بهتر میباشد زیاد از آن‌ها به کارگیری نشود چون منجر میشود خوانند‌گان بیشتر به تصاویر شما اعتنا نمایند و از متن غافل شوند و هم اینگونه سرعت وب سایت شمارا کاهش دهند.

برای سئوی تصاویر،تصاویر را برای به کارگیری در نوشته‌علمی مهیا نمائید
آن گاه که تصاویر قابل قبولی برای خویش پیدا کردید نوبت به مرحله سئو آنها جهت استعمال در سایت میرسد. براین اساس پیش از اینکه بخواهید تصاویر را به وبسایت خویش اضافه فرمایید نیاز میباشد تا اقداماتی ایفا دهید:

برای فولدر اسم قابل قبولی تعیین نمایید
سئوی تصاویر با اسم فولدر شروع میگردد. شما قصد دارید کاری جاری ساختن دهید تا گوگل حاذق باشد فارغ از این که تصاویر شمارا مشاهده نماید بداند تصویر شما راجع به چه موضوعی میباشد بدین ترتیب ما یحتاج میباشد در گزینش اسم پوشه تصاویر خویش توجه کنید. تعیین اسم فولدر کاری معمولی میباشد. چنانچه شما مطالبی در باب طلوع آفتاب می نویسید اسم پوشه شما نباید فایلی با اسم DSC4536.JPG باشد و اسم Sunrise.jpg قادر است اسم قابل قبولی باشد و مطمئن گردید مورد مهم نوشته ی علمی در اولِ اسم تصویر باشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 12:45

تغییرات فنی
دوباره تحلیل فرمائید که موتورهای سئو در مشهد جست‌وجو به شرایط معمولی وب سایت شمارا ایندکس می‌نمایند.
مفاد تحت را به‌توجه ارزیابی نمایید:
Cononical url: ارزیابی نمایید که آیا تگ کنوکیکال صفحه ها عوض شده میباشد؟
Hreflang: ارزیابی نمائید آیا تگ Hreflang وبسایت هنوز صحت تهیه شد‌ه‌است؟
Meta robots tag: چک نمایید آیا اذن دسترسی به موتورهای جست‌وجو داده گردیده است؟
HTTP status codes: بررسی نمائید آیا صفحه ها وب سایت هنوز حالت HTTP 200 را برمی‌گردانند و ریدایرکت ها مانند قبل برقرار میباشد؟
Robots.txt: محاسبه فرمایید آیا robots.txt تارنما عوض شده میباشد؟ و موتورهای جست‌وجو به همه بخش‌های تارنما که بایستی ایندکس شوند، دسترسی دارا‌هستند؟
در‌صورتی‌که تغییرات فنی را در اینترنت‌وبسایت خویش پیدا کردید، بیشتر تحقیق فرمائید که آیا این تغییرات به افت سکو‌ای مربوط میباشند و در غیر این شکل جست‌وجو را ادامه دهید.

چک تغییرات در لینک و پیوند داخلی
عوض کردن ساختار پیوند‌های داخلی وبسایت، تأثیر متعددی بر seo صفحه ها اینترنت‌تارنما داراست، به‌ویژه در شرایطی که تغییر تحول لینک و پیوند‌ها در برگه مهم، بقیه صفحه های دارای اعتبار و پیوند‌های منو و فوتر ساخت گردیده باشد. وقتی که یک پباده سازی مجدد صورت پذیرد، در اکثر مواقع تغییرات بزرگی در ساختار لینک و پیوند سازی داخلی ساخت‌و‌ساز می‌گردد.

تغییرات محتوا
از محتوا برای انتخاب رابطه واژه و کلمه‌ی سرچ گردیده و کاغذ مربوطه در موتورهای جست‌وجو به کارگیری می گردد، پس تغییرات محتوا تأثیر متعددی در سکو‌بندی تارنما داراست.

نظارت تغییرات
و به‌طور خاص موردها ذیل را جهت تحلیل مجدد که آیا محتوای وبسایت عوض شده میباشد یا این که نه، ارزیابی فرمائید:
تایتل (تیتر): کوچک‌ترین تغییر و تحول در تگ تایتل تأثیر متعددی در مرتبه‌بندی تارنما داراست.
هدینگ: چک نمائید که آیا هدینگ ها عوض شده‌اند یا این که نه؟ چون کل هدینگ ها (H6 تا H1) ساختار محتوای کاغذ را انتخاب می‌نمایند، قابلیت و امکان دارااست تغییر تحول در تیتر‌ها بر جايگاه‌بندی وبسایت تأثیر داشته باشد.
بدنه محتوا: علاوه بر تایتل، هدینگ و دیسکریپشن، بدنه محتوا و به‌ویژه جمله اولیه از اهمیت متعددی شامل است و روی رنکینگ کاغذ نیز تأثیر داراست.
توضیحات متا: متا دیسکریپشن بر معیار کلیک (ctr) تارنما تأثیر دارااست و همینطور CTR در مرتبه‌بندی تأثیرگذار است.

مرحله ششم: Disavow کردن بک لینک و پیوند‌های باارزش
Disavow کردن بک پیوند‌های اسپمی، یک راهکار جهت پیشگیری از پنالتی گوگل یا این که بهینه سازی منفی میباشد که در اکثر زمان ها نیازی به‌این فعالیت وجود ندارد و بایستی در استعمال از این ابزار احتیاط کرد؛ چراکه قابلیت داراست بک پیوند‌های با ارزشی که در رنکینگ وب سایت تأثیرگذار می باشند را درین لیست قرار داده و در سود سبب ساز افت جايگاه وب سایت می شود. زمانی از این ابزار به کارگیری فرمائید که یک حمله شدید به تارنما موردنظر مثل: تعدادی هزار کامنت اسپمی گردیده باشد.

مرحله هفتم: به‌روزرسانی الگوریتم گوگل
آپ دیت‌های گوگل اکثراً انگیزه نوسانات سکو‌بندی در وب سایت‌ها می باشند. در سال 2018 گوگل 3200 تغییر تحول در الگوریتم‌های خویش اجرا بخشید. برخی از تغییرات کوچک نیازی به اعتنا ندارند البته به‌روزرسانی هسته الگوریتم گوگل موجب ساخت‌و‌ساز تغییرات شدید می شود. با اعتنا به آپ دیت گوگل، تحلیل نمایید که آیا افت سکو تارنما با آن به طور همزمان میباشد یا این که نه؟ در‌صورتی‌که گوگل کمتر در زمینه ی آپ تو دیت‌های کوچک استحضار‌رسانی می‌نماید، متخصصان seo در تک تک عالم برای حفظ ابزارهایی ساختند که تغییرات در سکو‌بندی وبسایت را ردیابی نمایند و یک کدام از این تارنما‌ها Rankranger هست.
به خاطر داشته باشید مدام کاهش جايگاه‌بندی وبسایت به دلیل به روز الگوریتم‌های گوگل، به‌طور ناگهانی رخداد نمی‌افتد و در اکثر مواقع، سکو‌های تارنما نادر‌نادر افت می‌نمایند. این گزینه منطقی میباشد، چراکه گوگل بایستی مقدار اکثری از دسته داده‌ها را دوباره احتساب و پردازش نماید. فیلترهای گوگل مثل: الگوریتم پاندا یا این که الگوریتم پنگوئن می توانند به همین طرز فعالیت نمایند و در سود در زمان یک‌سری هفته سبب افت درجه وب سایت می گردند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 12:54

کلمه ها انتقالی را می اقتدار مبتنی سئو در مشهد بر نوع انتقالی که میخواهید استعمال نمایید، به یکسری تیم تقسیم کرد. اکثر وقت ها یکسری کلمه و واژه برای یک ربط وجود دارا‌هستند. در برخی مواقع آنان دقیقا به یک مفهوم میباشند و گهگاه نیز مفهوم آن‌ها پاره ای متعدد میباشد. در شرایطی‌که که از بچگی با آن لهجه حرف نکرده اید و یا این که کلاً با آن در باب نیستید (به طور کامل به آن مسلط نیستید)، بایستی استعمال از آن را مطالعه و تمرین نمایید تا بتوانید تعیین های بهتر و قابل قبولی داشته باشید. لغت ها انتقالی تلاوت و درک کردن متن را سهل وآسان خیس می نمایند و خوانایی در بهینه سازی بسیار اصلی میباشد. اگرچه کلمه ها انتقالی مستقیما بر روی سئوی وبسایت شما تاثیر نمی گذارند، ولی این کلمه ها یک کدام از عامل ها اساسی خوانایی متن می باشند.

همینطور لغات انتقالی یک نقش مهم در ساختار متن شما نیز اجرا خواهند کرد. این فرمان سبب ساز به فهم بهتر متن شما به وسیله خواننده‌گان می گردد. یک متن با ساختار خوب می‌تواند در جذب خواننده‌گان و سئوی وبلاگتان به شما یاری دهد.

آنالیز لغت ها انتقالی در Yoast  بهینه سازی چه کاری اجرا میدهد؟
آنالیز لغت ها انتقالی درYoast  seo محاسبه می نماید که آیا شما به اندازه کافی از لغات انتقالی به کار گیری میکنید یا این که نه. در صورتی دستکم 30 درصد جملا‌ت متن شما دربردارنده یک واژه و کلمه انتقالی باشد، دایره سبز شود. در شرایطی‌که که بیشتراز 20  درصد جمله‌ها متن شما و یا این که  معدود خیس از 30 درصد آنان را استعمال نمایید، دایره نارنجی رنگ شود. همینطور در صورتیکه کمتر از 20 درصد جملا‌ت متنتان دربردارنده یک واژه انتقالی باشد، دایره قرمز رنگ گردد در واقع نشانه میدهد که در ۵ گزاره‌ی متن کمتر از یک واژه و کلمه‌ی جابجایی مستعمل میباشد.

در‌حالتی که میخواهید در زمینه ی چگونگی سنجش ظریف در تحلیل لغت ها انتقالی و بقیه تحلیل های مرتبط با خوانایی متن بیشتر بخوانید، نوشته‌علمی‌ی مرتبط با مورد های نحوه تجزیه و نظارت خوانایی را تحلیل فرمایید.

همینطور درصورتی که می‌خواهید بدانید Yoast بهینه سازی کدام کلمه ها جابجایی را تشخیص میدهد، نوشته‌ی‌علمی‌ی مرتبط با لغت ها جابجایی در لهجه شما را چک فرمایید. (متاسفانه اکنون لهجه فارسی دربین این لیست نیست اما آرزو می‌رود که در آینده اضافه خواهد شد.)

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 221 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:17

مهم‌ترین ایده Trusted Stores پشتیبانی از سئو در مشهد مشتری بود. با این حالا ریویو گوگل مشتری نهایی نظر ها را درباره‌ی قابل پشت گرمی بودن مارک به مصرف کننده نشانه می‌‌‌دهد.

 یکی مزایایی که مارک از آن فایده‌مند میشود، گردآوری ایده ها به طور بدون‌پول میباشد. گوگل همواره اعتقادوباور نتایج می‌نماید که‌این ایده ها از روش ربات ها به دست نیامده و داده ها مشتری درباره‌ی یک سایت ظریف میباشد. ایده ها مثبت نوعی ثابت اجتماعی راجع به مارک میباشد و از این رو فروشندگان را بر آن میدارد تا تجربه مثبتی در چنگ مشتری قرار دهند.

وقتی که مشتری از تارنما شما خریداری می نماید، برای وی آیتم ای نشان داده میشود که از روش آن گوگل قادر است ایمیلی ارسال کرده و از آنها در خصوص تجربه آن ها از تارنما سوال نماید.

 گوگل این نظرسنجی را به صورت بدون واسطه در ورقه پذیرش قرار نمی دهد، بلکه صرفا بعداز اخذ جنس، از روش ارسال پست الکترونیک آرم می‌دهد تا برخورد درست را ضمانت نماید.

ریویو گوگل مشتری از شما توقع دارد توصیه کمپانی در نظرسنجی را بعداز کامل شدن پیشنهاد مشتری اکران دهید. به این مراد فروشنده با قرار دادن یک کد منحصربه‌فرد در برگه کامل شدن تراکنش، نظرسنجی را فعال می نماید. بعداز اتمام فعالیت، لحاظ مشتری در داشبورد حساب merchant center نمایش داده میشود. 

تفاوت میان گوگل ریویو و ریویو مشتری

 ریویو مشتری تنها برای مشاغل بیزنس الکترونیکی فعال میباشد، در حالی که گوگل ریویو برای همگان میباشد. ریویو مشتری نیاز به ترکیب در وبسایت کسب و کار الکترونیکی داراست، البته گوگل ریویو این سیرتکامل وجود ندارد.

 

تفاوت فی مابین ریویو مشتری گوگل و Google Trusted Store

 بر اساس گفته‌ی گوگل، ریویو مشتری یک کدام از طریق های خوب مرتبه بندی و کسب نشانه گوگل میباشد.

گوگل دیگر قابلیت پشتیبانی از مصرف کننده را ارائه نمی دهد و نشانه پشت گرمی مارک با علامت سکو بندی جایگزین شد‌ه‌است. فقط کاری که خرده فروش بایستی جاری ساختن دهد ساخت‌و‌ساز یک حساب در Google Merchant Center میباشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:57

به خودکار Britney Muller. موافقید نگاهی زود سئو در مشهد گذر بر روش ی Machine Leaing گوگل داشته باشیم؟ مطلقا شما هم تا به هم اکنون بدین مسئله برخورده اید که هنگام سرچ مطلبی گوگل چندین توصیه می‌دهد که برای مثال عده ای عشق مند به زمینه شما فلان عبارت ها را در SERP های متعدد جست و جو کرده اند.

در صورتی حیث من‌را بخواهید معتقدم این خلق و خوی نوعی ترغیب به مفتوح کردن نتیجه ها مشابهی میباشد که گوگل یافت کرده؛ انگار یک نفر می‌گوید: "مهیا ای بریم یه غربت بزنیم؟ بیا اون چیزی که دنبالشی به کل موضوعات دیگه این چنین رابطه داره، بیا بریم یه نگاهی بنداز!"


البته تا جایی که اینجانب تحلیل کرده ام اشخاص پاره ای به طریق ی کارایی infinite PAA ها عشق مند بوده اند. به واقع در شرایطی که آن دو یا این که سه عبارت پیشنهادی را بسط دهید خواهید مشاهده کرد که لیست تا صدها سود ی شبیه ادامه مییابد، اینجانب شخصا تا بیش تر از 75 آیتم را دنبال کرده ام، معرکه میباشد!
بسیار خب، احتمالا بایستی سفارش ریختن یک چای یا این که قهوه را بدهم، فنجان خویش را کنار دست خویش قرار دهید و با اینجانب مهیا ی استارت سفری شگفت انگیز به دنیای PAA گردید. در‌این بخش خوا‌هیم مشاهده کرد که PAA چه طور عمل می نماید و طرز ی کارایی machine leaing گوگل به چه صورتی میباشد. در حالتی که بتوانیم بدین دستور دست یابیم گام‌بعدی پرده برداری از منفعت و فوایدی میباشد که اینگونه اشراف و اشرافی برای ما به یار و همدم خواهد داشت.


چرا PAA بایستی برای شما اهمیت داشته باشد؟

این طور که آمار آرم می‌دهد از تاریخ 7/31/15، PAA  ها رشدی 1,723% در SERP را داشته اند. نکته ی دیدنی دیگر اینکه پژوهش ها نشانه می‌دهد که PAA در لیست 21 آیتم پدیده ی منحصر و منحصر به فردِ SERP ها قرار میگیرد؛ جذاب وجود ندارد؟ تامل نمی‌کنید که اهمیت گفت و گو بالاست؟

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 17:32

فهم و شعور فرمایید که شما و مخاطبین‌تان چه میخواهید.
چیزهای حقیقی وواقعی که ممکن سئو در مشهد میباشد بشنوید، این میباشد که کودک‌های کوچک، به بازی کردن عشق‌مند می باشند و دوست دارا‌هستند تا مدام سرگرمی در اختیار داشته باشند.

تشکیل داد بازی برای وب سایت
از این جهت، در صورتیکه بتوانید یک سری بازی Flash

 

را در وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز نمائید و در یک ورقه منحصربه‌فرد قرار دهید، خردسالان میتوانند در وب سایت شما نیز درگیر شوند و علاوه بر قرائت نوشته‌ی علمی و تماشای ویدیوهای وبسایت شما، مبادرت به بازی کردن نمایند.

 

توجه نمائید که برای توليد محتوابراي کودک ها، می بایست یک بخشی را در تارنما خویش ساخت و ساز نمایید که در آن نیز، محتوای تصویری کودکانه را قرار دهید و ازاین‌جهت، اشخاص متفاوت را دعوت نمائید تا از آن نصیب بازدید نمایند و برای خردسالان خویش، محتواهای تصویری کودکانه را پخش نمایند.


خلق از صمیم قلب با طفل به هنگام توليد محتوا براي خردسالان
نوباوه، دوست شما میباشد. به وقتی که یک نوپا از وب سایت شما بازدید می‌نماید، در واقع قصد دارااست تا برای مدتی در تارنما شما وقت بگذارد و از این جهت، مشغول گردد. توليد محتوا براي خردسال ها می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که خردسالان را در وب سایت شما مشغول نگه دارااست و همینطور جهت درآمدزایی شما، منجر خواهد شد تا تعامل کودک ها و خانواده ها، با وبسایت شما بیشتر خواهد شد.
در شرایطی‌که بخواهید که تنها یک محتوای کودکانه سوای هیچ‌سیرتکامل خلاقیتی، در تارنما خویش به فعالیت گیرید، مطمئنا درآمدی نخواهید داشت و از این جهت، اتلاف وقت محسوب می‌شود.


تصویب پیشنهاد ساخت و ساز محتوا نوباوه
از این جهت، با یاری ماشین کرایه ای دیجیتال رایا مارکتینگ، می توانید مبادرت به توليد محتوا براي خردسالان به طور رشته‌ای فرمائید و در قالب، ساخت‌و‌ساز محتوا متنی، ساخت‌و‌ساز محتوا صوتی، ساخت محتوا تصویری، پادکست، اینفوگرافیک، بهینه سازی وبسایت کودکانه و... سرویس ها اخذ فرمائید.
اهمیت توليد محتوا براي کودک ها بسیار زیاد میباشد و برای یک سایتی که برای خانواده و نوپا‌ها ساخت و ساز می‌گردد، می بایست به صورت دورازشوخی پیگیر آن باشید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 16:45

یک اسم دامنه دهن پرکن با تلفظ خوب تولید نمائید

شاید برای بعضی از شما این پرسش به وجود آمده باشد سئو در مشهد که تلفظ یک وبسایت چه تاثیری میتواند داشته باشد هنگامی که مخاطب برای جستجوی نشانی وب سایت صرفا آن را تایپ خواهد کرد و یا این که بروی لینک و پیوند موردنظر کلیک می‌نماید؟ در دنیای بیزنس و بازاریابی مفهومی به اسم "لهجه آوری" وجود دارااست و به‌این معناست که آدم به ذاته عشق به شنیدن عبارات و یا این که جملاتی دارااست که به سادگی ذکر می شود. تلفظ مبتنی بر مرزوبوم و گویش موردنظر متعدد میباشد ولی یک اصول و قاعده کلی وجود دارااست که در صورتی‌که واژه و کلمه‌ای را نتوانید به راحتی تلفظ فرمائید و برای دیگرافراد نیز به همین صورت باشد بدین ترتیب ضابطه لهجه آوری را رعایت نکرده‌اید و مطلقا آن برندتان نادر‌خیس در افکار مردم باقی خواهد ماند.

به اسم تارنما FlourEggsH2O.com اعتنا نمایید، بسیار خلق کننده، هوشمندانه و مخصوص بفرد میباشد ولی تلفظ بسیار دشواری داراست و وقتی که شما O را میبینید نمی‌توانید تشخیص دهید که یک واژه و کلمه میباشد و یا این که عدد صفر. در مقابل اسم دامنه LandOfNoodles.com شاید ساده‌خیس به لحاظ رسد البته تلفظ بسیار راحتی دارااست و از کلمه و واژه‌ای مانند "نودل" مصرف شده که بسیار از عموم دنیا با معنا آن شناخت دارا هستند. شما به عموم سرویس ها می‌دهید براین اساس صرفا عشق و علاقه شخصیتان نباید در تعیین اسم دامنه و مارک سرگرم باشد. پیش از این‌که نامی را دوست داشته باشید از دیده مشتری نیز بایستی به آن نگاه فرمایید.

 

کارخانه فراگیری ساخت و ساز محتوا در اینترنت

 

3. اسم دامنه بایستی کوتاه باشد:

اسم دامنه کوتاه و مختصر هم یک کدام از ضوابط گویش آوری میباشد که پیش از این در زمینه ی آن کلام کردیم. هنگامی که یک تارنما نشانی کوتاهی داشته باشد سریع‌خیس تایپ گردد، شل‌خیس ذکر میگردد و برای اشتراک گذاری در صفحه های اجتماعی نیازی به اختصارسازی ندارد. در مقابل در شرایطی که اسم دامنه زمانبر باشد در کاوش‌ها کاملا اکران داده نخواهد شد و یا این که URL ممکن میباشد قسمتی از اسم آن‌را حذف نماید. لذا تا آن‌جایی که قابلیت و امکان داراست برای تصویب دامین از کوتاه‌ترین جمله ها و یا این که لغات به کارگیری نمائید. اما اعتنا فرمایید که اسم دامنه آن اندازه کوتاه نباشد که فارغ از معنا به حیث رسد به عنوان مثال PastaScience.com بسیار مطلوب‌خیس از Pastasci.com میباشد چون معنی بهتری را به مخاطب القا خواهد کرد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:22

همان طور که اگاهی دارید هر علمی دارنده سئو در مشهد قانون ها خاص مرتبط با خویش میباشد که از روش رعایت نکات مربوطه می شود به کلیه اصول آن وارد شد. شاید در دنیای مجازی و علومی که دارنده تغییرات بیشتری می‌باشند بتوان تأثیرات بدون واسطه این فرمان را با وضوح بیشتری فهم و شعور کرد. با دقت به اینکه بهینه سازی یک دانش تازه میباشد و پویایی فوق العاده ای دارااست، مدیران و نویسندگان وب سایت کوشش بالایی برای آموزش جنبه های متعدد آن از خویش علامت خواهند اعطا کرد.
در شرایطی‌که شما هیچگونه شناخت با بهینه سازی نداشته باشید می اقتدار با تمجید مختصری که در زیر به آن اشاره میشود تا حدی با کاربرد و معنای آن رابطه برقرار فرمایید:
در کل seo تیم شرایطی است که سبب ساز ارتقا سکو بندی وب سایت در موتور های کاوشگر در وب میشود و معیار بازدید وبسایت را ارتقاء خواهد بخشید.


اهمیت به مخاطبان از دید seo

یک کدام از موضوعات آیتم دقت در تارنما از حیث seo برای ایجاد محتوای کاربردی اهمیت دادن به مخاطبان میباشد. در واقع محتوای یک وبسایت بر اساس تیتر آن نگارش میشود. محتوا نیز با اعتنا تحت عنوان و نیاز مخاطبان بایستی در دست آنان قرار گیرد. مدام یادگرفتن موضوعات نو و یا این که به عنوان مثال شناخت با خصوصیت های تازه یک کالا برای کاربر جالب جلوه می نماید.
اینکه یوزرها برای ورود به وب سایت شما از چه لغات کلیدی استعمال می نمایند، ترازو داده ها کاربر از فرآورده متبوع برای فروش در وب سایت های تجاری و چگونگی برقراری تعامل با وی، تمامی جزو نکات قابل اهمیت می باشند که می بایست دقت متعددی به آن داشت.
 

 

بکار بردن کلید واژه و کلمه های کوتاه یا این که وقت گیر؟

بخش اعظمی از نویسندگان وبسایت ها به‌این قضیه می اندیشند که از چه نوع کلمه ها کلیدی در محتوای خویش به کار گیری نمایند تا بتوانند بر معیار بازدید وب سایت تاثیرگذار باشند. کلید کلمه ها در واقع لغت ها مالامال تکراری میباشند که در موتور های کاوش گر به وسیله یوزرها سرچ می‌شوند. در یک تجزیه و چک معمولی می شود به راحتی بدین فیض رسید که کلید کلمه های کوتاه خیس جذب مخاطبان بیشتری در گوگل داراست ولی نکته دارای اهمیت اینجاست که آیا تنها ورود یک مخاطب به تارنما اهمیت داراست یا این که رابطه برقرار کردن با وی؟
قطعاً یکی‌از هدف ها نخستین و اساسی روش برقراری یک رابطه خوب با استفاده کننده میباشد. در تارنما های تجاری تبدیل شدن استفاده کننده به یک مشتری از اهمیت بالایی شامل است. صراحت دارد که مدام کلید کلمه¬های کوتاه¬خیس باعث ارتقا بازدید از تارنما می‌گردد ولی در حیث داشته باشید که کلید کلمه و واژه های زمانبر در تبدیل نمودن مخاطب به مشتری حقیقی نقش سودمند تری خواهد داشت.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 16:23

تارنما جمهوری اسلامی ایران خودرو در مرداد ماه سال 1390 با سئو در مشهد سرمایه ای به مبلغ 100 میلیون ریال احداث شد و در شهریور ماه به عبارتی سال در اداره تصویب شرکت ها طهران به تصویب رسید. از سرویس ها این تارنما می شود به تعمیرات گارانتی، تعمیرات وارانتی، خدمت های زمان ای، کمک سیار، نوبت دهی اینترنتی و همیاری با کشور‌ایران خودرو را اسم پیروزی. از وب سایت های مربوط به این سایت می شود به وزارت صنعت های، سازمان توسعه و گسترش، کمپانی رنو پارس، کمپانی صبا باطری، پاداش ملی سود وری و بزرگ سازمانی، وزارت صنعت های و معادن، ایساکو کیش، کمک خودرو کشور ایران، کمپانی تحقیق، پباده سازی و موتور کشور‌ایران خودرو، کمپانی مگفا، راءس ملی رقابت سر گروهی جمهوری ، اشاره نمود. درین نوشته‌ی‌علمی به ارزیابی طراحی وب کشور‌ایران خودرو می‌پردازیم.

مرتبه الکسا وبسایت کشور ایران خودرو در عالم 8581واحد است که ارتقا 16 واحدی نیز داشته میباشد و  جايگاه الکسا وبسایت کشور‌ایران خودرو در کشور ایران 159 واحد است. نرخ پریدن تارنما جمهوری اسلامی ایران خودرو 24 درصد میباشد که کاهش 13 درصدی داشته میباشد. معدل تعداد اشخاصی که از این سایت بازدید کرده اند 08/4 درصد میباشد که کاهش 69/1 درصدی داشته میباشد. معدل بازه زمانی هنگامی که اشخاص در‌این سایت سپری می نمایند 4 دقیقه و52 ثانیه میباشد که کاهش 13 درصدی داشته میباشد. وبسایت الکسا علامت دهنده کاهش ترافیک ورودی بدین وبسایت میباشد و با دقت به یک سری زبانه بودن این تارنما به غیر از کشور‌ایران از دیگر مرزو بوم ها نیز بازدید کننده داشته میباشد. از سایر مورد ها اصلی و تاثیر گزار در موضع سایت در وب ترافیک ورودی از موتور های کاوش میباشد ترافیک ورودی به وبسایت کشور‌ایران خودرو 37 درصد میباشد که کاهش 2 درصدی داشته میباشد.

چک ساخت وب سایت کشور‌ایران خودرو

در پباده سازی این وبسایت از یک منو مصرف شده میباشد که در آن مواقعی مانند کاغذ مهم، در رابطه کمپانی، تولید ها، تحقیق و توسعه و گسترش، نمایندگی ها، دفترچه راهنما، سرویس ها، مزایده، تماس با ما، سایت فروش، فروش اینترنتی محصول ها، سهام و سرمایه گزاران، مقر خبری ایکوپرس، سامانه رابطه با مشتری، سئوالات متداول و فریم تعیین گویش وجود  دارااست که یوزرها و مخاطب گان با استعمال از این منو میتوانند به راحتی به بخش های متعدد تارنما دسترسی داشته باشند.

در پباده سازی این وبسایت از رنگ های نادر اما خوشگل و جذابی مصرف شده میباشد اما بهتر بود از رنگ های بیشتری به کارگیری می‌شد. فونت به عمل رفته در نوشتار متن های سایت و سایز آن بسیار نا مطلوب میباشد و بهتر بود از سایز درشت تری استعمال می‌شد تا عبارات وضوح بیشتری داشته باشند.

تصاویر مصرف شده درین وبسایت از کیفیت نسبتا قابل قبولی برخوردارند و بهتر بود از تصاویر بیشتری به کار گیری می شد و تصاویر در اندازه های کوچک تری در تارنما قرار می گرفتند .

پباده سازی لگوی تارنما کشور ایران خودرو خلاقانه و هوشمندانه میباشد به گونه ای که به وضوح میرساند کمپانی آفریننده وسایل نقلیه میباشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 188 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 17:18

فقط یک ادله وجود داراست که بازدیدکننده سئو در مشهد به عمد به برگه تماس با ما می‌رود: آنان داده ها تماس شما‌را میخواهند. کاری که آنان در واقع با این داده ها اعمال می دهند، درتوان پیش بینی و گمان میباشد. شاید آنها یک نشانی اینترنتی برای شما بفرستند، شاید تماس بگیرند، یا این که شاید صرفا میخواهند بدانند که کمپانی‌تان کجا جای دارد.

چه یک کمپانی ملی و یا این که محلی باشید، بعضا اشخاص ترجیح میدهند با عده ای که مجاورت شان میباشند، عمل نمایند. پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی دراین باره به احتمال زیاد این زمینه را برای صنعت شما ثابت خواهد کرد. (نوشته‌ی علمی‌ی 5 سر طلایی گزینش شایسته ترین لغت ها کلیدی

 

 را از دست ندهید.) در حالی که کسب‌وکار محلی بودن ممکن میباشد برایتان اثرگذار نباشد، هیچ دلیلی نیست که آن را نادیده بگیرید.

 

 

عملکرد‌های باصرفه‌سازی خویش را بر روی این برگه، متمرکز نمائید. در واقع بایستی:

به کار گیری از لغت ها کلیدی که یوزرها از آن به کار گیری می‌نمایند، و بیشتر مرتبط با بیزنس شما می‌باشند.
نقشه را در برگه تماس با ما خویش مخلوط نمائید.
نشانی و شماره‌تلفن تان را درج نمائید.
از کلیه اصلی‌خیس: این شیت را استفاده کننده پسند بسازید تا یوزرها به راحتی با شما رابطه برقرار نمایند.

این شیت بهینه سازی گردیده یک تعامل اول میباشد. در شرایطی‌که اشخاص متعددی از کاغذ تماس با ما شما دیدن نمایند و با آن رابطه برقرار نکنند، این علامت نامناسب بودن آن میباشد؛ از جمله ممکن میباشد با فیلد های گوناگون از مخاطب درخواست داده ها متعددی فرمائید و یا این که مورد‌های تماس کافی را به آن ها ارائه نکنید. نوشته‌علمی‌ی چه گونه می‌اقتدار با یک دارایی اثبات برخی ایرادات فنی seo را حل کرد؟ میتواند امداد مفیدی درباره با seo وب سایت به شما داشته باشد.

4. بهینه سازی صفحه های دسته بندی و ذیل تیم فرعی تولید ها

مقوله جنس و بهینه سازی کردن صفحه ها فرعی زمان‌های فوق العاده برای seo (سئو) ارائه میدهد. در چرخه خرید، این صفحه ها اکثر وقت ها به اشخاصی که در مرحله خرید میباشند، سرویس می‌نمایند. این بدان معناست که‌این بازدید کنندگان ایده خیر از آنچه می خواهند دارا‌هستند البته درپی کسب داده ها بیشتر در خصوص مورد‌های جان دار می‌باشند. مقصود این ورقه این میباشد که به مهمان ها اذن دسترسی بیشتر به صفحه های حقیقی وواقعی جنس می‌باشند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 21:05

فقط یک ادله وجود داراست که بازدیدکننده سئو در مشهد به عمد به برگه تماس با ما می‌رود: آنان داده ها تماس شما‌را میخواهند. کاری که آنان در واقع با این داده ها اعمال می دهند، درتوان پیش بینی و گمان میباشد. شاید آنها یک نشانی اینترنتی برای شما بفرستند، شاید تماس بگیرند، یا این که شاید صرفا میخواهند بدانند که کمپانی‌تان کجا جای دارد.

چه یک کمپانی ملی و یا این که محلی باشید، بعضا اشخاص ترجیح میدهند با عده ای که مجاورت شان میباشند، عمل نمایند. پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی دراین باره به احتمال زیاد این زمینه را برای صنعت شما ثابت خواهد کرد. (نوشته‌ی علمی‌ی 5 سر طلایی گزینش شایسته ترین لغت ها کلیدی

 

 را از دست ندهید.) در حالی که کسب‌وکار محلی بودن ممکن میباشد برایتان اثرگذار نباشد، هیچ دلیلی نیست که آن را نادیده بگیرید.

 

 

عملکرد‌های باصرفه‌سازی خویش را بر روی این برگه، متمرکز نمائید. در واقع بایستی:

به کار گیری از لغت ها کلیدی که یوزرها از آن به کار گیری می‌نمایند، و بیشتر مرتبط با بیزنس شما می‌باشند.
نقشه را در برگه تماس با ما خویش مخلوط نمائید.
نشانی و شماره‌تلفن تان را درج نمائید.
از کلیه اصلی‌خیس: این شیت را استفاده کننده پسند بسازید تا یوزرها به راحتی با شما رابطه برقرار نمایند.

این شیت بهینه سازی گردیده یک تعامل اول میباشد. در شرایطی‌که اشخاص متعددی از کاغذ تماس با ما شما دیدن نمایند و با آن رابطه برقرار نکنند، این علامت نامناسب بودن آن میباشد؛ از جمله ممکن میباشد با فیلد های گوناگون از مخاطب درخواست داده ها متعددی فرمائید و یا این که مورد‌های تماس کافی را به آن ها ارائه نکنید. نوشته‌علمی‌ی چه گونه می‌اقتدار با یک دارایی اثبات برخی ایرادات فنی seo را حل کرد؟ میتواند امداد مفیدی درباره با seo وب سایت به شما داشته باشد.

4. بهینه سازی صفحه های دسته بندی و ذیل تیم فرعی تولید ها

مقوله جنس و بهینه سازی کردن صفحه ها فرعی زمان‌های فوق العاده برای seo (سئو) ارائه میدهد. در چرخه خرید، این صفحه ها اکثر وقت ها به اشخاصی که در مرحله خرید میباشند، سرویس می‌نمایند. این بدان معناست که‌این بازدید کنندگان ایده خیر از آنچه می خواهند دارا‌هستند البته درپی کسب داده ها بیشتر در خصوص مورد‌های جان دار می‌باشند. مقصود این ورقه این میباشد که به مهمان ها اذن دسترسی بیشتر به صفحه های حقیقی وواقعی جنس می‌باشند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 21:05

به حافظه داشته باشید که ۶۰ درصد یوزرها سئو در مشهد تلفن همراه های همپا از روش همین فیض به صورت بی واسطه با تجارت رابطه برقرار کردند (از جمله، از روش کلیک آپشن تماس). همچنین، مورد جستجوی صوتی به آوازه این خصوصیت افزوده میباشد.
از این رو لوکال پک یک ابزار بازاریابی توانمند برای جذب مشتری به حساب میآید. ما به شما سفارش می کنیم خیر صرفا نکات اصلی در زمینه ی بهبود seo محلی را بیاموزید، بلکه در خصوص گوگل بیزنس اینجانب (GMB) نیز با خبر گردید، چون اکثری از دادههای مرتبط با حاصل موتور کاوش برای لوکال پک از آنجا به دست می‌آید. فعال‌ساز‌ی گوگل بیزنس اینجانب منجر میشود بر اینگونه داده هایی در دست گرفتن داشته باشید.
قابل ذکر میباشد که جايگاه بندی برای لوکال پک دارنده الگوریتم های مختلف از درجه بندی برای جستجوی ارگانیک میباشد. بهینه سازی لوکال پک نیازمند یک روش گوناگون میباشد. علاوه بر تاکتیک های استاندارد seo (مشتمل بر استفاده کننده پسند بودن برای موبایل های یاروهمدم، سئو سرعت کاغذ، تجربه مخاطب و غیره) شما می بایست بر ساخت و ساز و سئو اکانت گوگل بیزنس اینجانب و همین طور local Listing سعی فرمائید.
برای شناخت بیشتر با الگوریتم های لوکال پک و بهبود سکو بندی محلی، Google’s official guide را مطالعه فرمایید.
ریویوها

یکی از دیگر از خصوصیت های SERP ریویو میباشد. ریویو و یا این که رسما ریویو اسنیپت، کامل کننده نتیجه ها جستجوی ساده به یار و همدم رتبهبندی ستارهدار (رنگ زرد) و تصویر میباشد.
سکو بندی ۵ ستاره یک سمبل جهانی میباشد که از نگاه دهی ها به دست میاید. برای اینکه بتوانید به طور ریویو ظواهر گردید، محتوای شما بایستی به وسیله یوزرها نظردهی و مرتبه بندی گردیده باشد.
پژوهش ها نماد داده میباشد که نتیجه ها کاوش به یاور ریویو می‌تواند سبب ساز ارتقاء میانگین CTR خواهد شد.
اعتنا داشته باشید که گوگل اعتبار ریویوها را تحلیل میکند و نظرها خویش ساخته و یا این که تقلبی را از ریویوهای خوب تشخیص می‌دهد.
پیوند وبسایت

این خصوصیت SERP منجر ارتقای حاصل جستجوی ارگانیک با افزودن یک لینک و پیوند مازاد به تحت نصیب توصیفات می گردد. معمولاً این لینک و پیوند برای تارنما هایی ظواهر میشود که سیستم ناوبری آن برای گوگل قابل فهم و شعور میباشد. علاوه بر این لینک و پیوند مازاد، سایت شما می‌تواند دارنده یک باکس سرچ وب سایت لینک و پیوند- Site links Search Box نیز باشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 16:39

بهینه سازی تارنما و کلمه ها کلیدی
پیش از این که شما بتوانید ساخت سئو در مشهد سایت را برای موتور های کاوش باصرفه نمایید ، نخست می بایست بدانید که جه کلماتی را قرار میباشد مقصود گیری کنید . برای یک آغاز خوب ۳ یا این که ۴ واژه و کلمه کلیدی را که دوست دارید ساخت وب سایت برای آن‌ها مرتبه خیر و خوبی کسب نماید تعیین کنید . با قرار به دست آوردن این لغات کلیدی در ذهنتان ، شما میتوانید غرض خویش را این سیرتکامل معلوم فرمایید که با جستجوی هرکدام از این کلمه ها در گوگل ، طراحی وب سایت شما جزو ۱۰ فیض اولیه باشد . (ما به گوگل اشاره میکنیم چون در صورتیکه شما بتوانید در گوگل جايگاه خیر و خوبی بگیرید ، در دیگر موتور های کاوش هم مرتبه خیر و خوبی خواهید گرفت .) این لغات کلیدی هم میتوانند عام و هم خاص باشند . ولی نخست مایحتاج میباشد تا پیش از گزینش ، لیست ما‌را دربرگیرنده هوا داران ومنتقدان هر یک مطالعه فرمائید .

 

بیشتر بخوانید

سئو لغت ها کلیدی در ساخت سایت
آنالیزگر بهینه سازی تارنما
ابزارهای تحلیل لغت ها کلیدی دربرگیرنده ۲ قسمت جادویی و یک قسمت آمارگیری دشوار می‌باشند .
برای اینکه بتوانید از تکنیک های سئو وب سایت که فراگیری میدهیم به نیکی استعمال نمائید ، برای هرکدام از صفحه های طراحی وب سایت بیشتراز دو تا سه واژه و کلمه کلیدی را آرم نگیرید . یکی خطاها متداول مبتدیان seo تارنما این میباشد که برای هر کاغذ بیشتراز ۵۰۰ واژه ی کلیدی را معین می نمایند و توقع دارا‌هستند که در گوگل برای این لغت ها درجه یک بگیرند . این فعالیت ممکن بود دهه پیش پاسخ بدهد اما اینک موتور های کاوش از الگوریتم های بسیار غامض ای به کارگیری می نمایند و از این شیوه نمی اقتدار به آنان دسیسه زد . به همین ادله میباشد که بهتر میباشد از تعداد یه خرده از لغات کلیدی کوتاه و مختصر استارت گردد . برای طراحی وب های نو نسبتاً عیر ممکن میباشد که از به عبارتی نخست برای تعداد متعددی از لغات کلیدی درجه ی خیر داشته باشند .

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 17:04

درپی مراحلی برای اینکه چه گونه می‌توانید ایجاد محتوا سئو در مشهد گردیده را اجرا دهید، برای شما شرح داده ایم تا با به کارگیری از آنان بتوانید شایسته ترین محتواها را در سایت خویش منتشر نمایید.

1. شعور ماهیت تجارت خویش
اینکه متوجه گردید که محتوای seo گردیده در زمینه‌ی بیزنس شما، دقیقا چه معنایی پیدا می نماید، اهمیت بسیار متعددی داراست. همگی کسب و امور منحصربه‌فرد می باشند. بدین ترتیب پیش از اینکه بخواهید برای یک وب سایت ساخت محتوا نمائید، می بایست به خیر و خوبی درخصوص ماهیت تجارت متبوع، داده ها به دست بیاورید. طبیعی میباشد که‌این روند پاره ای زمانبر است؛ چراکه نیاز به تحقیق و جستجوی متعددی دارااست.

2. تنظیم یک لیست از کلمه ها کلیدی با وسعت کاوش بالا
تهیه و تنظیم یک لیست از عبارت های کلیدی که عموم با استعمال از آن در‌پی بیزنس شما میگردند، برای seo تارنما بسیار اهمیت دارااست. به خاطر داشته باشید که‌این تیتر مقاله شما میباشد که یوزرها در نتیجه ها گوگل آن را می‌بینند و بر طبق آن تصمیم میگیرند که وارد وبسایت شما بشوند.

براین اساس، جالب و توصیفی بودن این تیتر استفاده کننده را ترغیب می نماید تا وارد تارنما شما خواهد شد؛ برای سئو تیتر خویش دو عمل بسیار اصلی وجود داراست که می بایست اجرا دهید:

·         استعمال از عبارات دیدنی کننده در آن

·         به کار گیری از عبارت کلیدی اساسی نوشته‌علمی seo گردیده شما

مطمئنا در صورتی‌که این دو فعالیت به صحت ایفا شوند، یوزرها گرایش بیشتری برای کلیک بر لینک و پیوند نوشته‌ی علمی شما پیدا می نمایند.

 

3. آغاز ایجاد محتوا
این نصیب بستگی به مهارت شما در نویسندگی دارااست. در حالتی که هنوز نمی توانید محتوایی جالب و باارزش ساخت فرمایید، بایستی به خیر و خوبی تکنیک های نویسندگی را بیاموزید و پس از تمرین های زیاد، آنان‌را در پروسه ساخت‌و‌ساز محتوای خویش پیاده سازی فرمایید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 18:08

بعداز توضیحاتی که دادیم درین نصیب می خواهیم سئو در مشهد در زمینه‌ی یادگرفتن Disavow کردن بک لینک و پیوند های اسپم و مخرب در سرچ کنسول گوگل حرف کنیم و قدم به قدم شیوه اجرای آن را به شما نشانه دهیم.

مرحله اولیه - تهیه و تنظیم لیست پیوند های اسپم (شناسایی پیوند های اسپم)

در او‌لین گام می بایست پیوند‌های مخرب و بی‌کیفیت که به سمت تارنما شما میایند شناسایی فرمایید. معمولا لینک و پیوند‌های ذیل جزو این مورد ها می باشند:

لینک و پیوند‌های انبوهی که از تارنما‌های غیرمرتبط و دارنده محتوای بی‌بها به سمت شما میایند.
بک‌لینک و پیوند‌های به طور انبوه و مبلغی خریداری گردیده‌اند.
قرارگرفتن لینک و پیوند وبسایت شما در وب سایت‌های اسپمر
تبادل زیاد غیرطبیعی پیوند با بقیه افراد
ساخت و ساز PBN و اخذ انبوه لینک و پیوند
در صورتی‌که در تشخیص بک‌پیوند‌ها در گیر نقص‌ شدید میتوانید به سرچ کنسول گوگل بروید و روی Search Traffic بزنید. بعد از آن Links to Your site را گزینش نمائید. به دنبال از نصیب Who links the most می بایست روی Download more sample links و download latest links کلیک فرمائید.

مرحله دوم - تهیه و تنظیم فولدر متنی به اسم DISAVOW.TXT مطابق با استاندارد گوگل

بعداز شناسایی پیوند‌های مخرب و اسپم بایستی یک فولدر متنی به طور disavow.txt (لزوما اسم پوشه نیازی وجود ندارد disavowباشد، البته پسوند آن بایستی Txt باشد) دربردارنده این پیوند‌ها تنظیم نمایید و آن را برای گوگل بفرستید. برای تهیه و تنظیم این پوشه بایستی استانداردهای گوگل را رعایت فرمائید. هر سطر بایستی دربرگیرنده یک URL باشد و هر لینک و پیوند در یک خط باشد. در حالتی‌که نیاز به توضیحات داشتید بایستی از هشتگ به کار گیری فرمایید. 

# Two pages to disavow
http://spam.example.com/stuff/Idea.html
http://spam.example.com/stuff/paid-links.html
# One domain to disavow
domain:shadyseo.com

در غایت فولدر متبوع می بایست با پسوند txt و با یونیکد UTF-8 ذخیره خواهد شد.

مرحله سوم - آپلود فولدر در سرچ کنسول

در‌این مرحله بایستی پوشه آخری را در سرچ کنسول گوگل لود فرمایید، اما ممکن میباشد یک‌سری هفته فرصت برنده شود تا حاصل متبوع معین خواهد شد. برای این فعالیت به طور پایین فعالیت فرمایید:

از روش این پیوند وارد برگه disavow links گردید. 
آن‌گاه وب سایت موردنظرتان را تعیین کرده و روی Disavow Links کلیک فرمایید.
در شیت نو روی Disavow Links بزنید.
درین مرحله روی Choose File بزنید و پوشه آیتم نظرتان را گزینش نمایید.
بعد از آن روی Submit بزنید.
بعداز آخری شدن اقدامات از سوی گوگل نشانی اینترنتی دربردارنده جزئیات برایتان ارسال می‌گردد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 15:11

یک‌سری URL یک محتوا را می دهند؟ آن‌ها‌را کانونی سازی نمائید! سئو در مشهد چنانچه شما دو عدد URL دارید که یک محتوای شبیه را ارائه می‌دهند تلاش فرمایید در کمترین فرصت با به کارگیری از 301 redirect کانونی سازی فرمایید(درصورتی که که هیچ دلیلی برای وجود این دو شیت ندارید!)، همینطور می‌توانید از rel=canonical نیز به کار گیری نمایید(در‌این طریق شما میتوانید هر دو ورقه را نگه دارید و هر دو برای یوزرها در دسترس خواهد بود)

محتوای تکراری تا هنگامی منجر پنالتی شما نمی‌شود که در بعد ها کوچکی باشد، در‌صورتی‌که که وبسایت شما در بعدها بزرگی محتوای تکراری ساخت‌و‌ساز یا این که نسخه برداری نماید. ولی چنانچه که پنالتی هم نشوید ممکن میباشد وب سایت شما با از دست رفتن رنک مواجه گردد، زیرا وجود محتوای تکراری منجر ارسال سیگنال های منحرف کننده میگردد و این مورد در ارسال ترافیک به وبسایت شما مشکل ساخت و ساز می نماید. شما درصورتی که ک این صفحه ها تکراری را کانونی سازی فرمایید بهتر و سریعتر می‌توانید رنک اخذ فرمائید.

۵. در شکل قابلیت و امکان، پارامتر های پویا را حدف فرمائید
در شرایطی‌که که میتوانید از پارامتر های پویا پرهیز کنید، این عمل را اجرا دهید. درصورتی که که شما بیش تر از ۲ پارامتر برای URL های خویش دارید تلاش نمائید ساختار URL های خویش را گشوده نویسی نمائید و آن را بیشتر با ساختار استاتیک مجاورت فرمایید.

بیشتر پلتفرم CMS ها این قضیه را شعور کرده اند البته هنوز یک‌سری باقی‌مانده اند که‌این اصلاحات را اجرا دهند. ابزار هایی مانند mod_rewrite ، ISAPI rewrite و URL Rewrite Module (برای IIS) وجود داراست که قادر است به شما درین فرآیند یاری دهد.

بعضا از پارامتر های داینامیک برای ردیابی کلیک ها به کار گیری می گردند(مانند نرم‌افزار های شبکه های مردمی یا این که اشتراکی). مجموعاَ، اینها یک نقص‌ بزرگی تولید نمیکنند، البته ممکن میباشد URL های شما ارتفاع و اندازه ی بسیار نا خوشایندی داشته باشند. خودتان قضاوت فرمائید که استعمال از پارامتر ها به عایدی شما خواهد بود یا این که نه.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 13:20

اشخاصی که می خواهند بلافاصله به سئو در مشهد مرتبه‌های بالا برسند تعدادی شیوه‌های تقلب و شیوه های فی مابین‌بر پیدا کرده‌اند تا گوگل را گول بزنند. پیکار رنج در میان سئوکاران کلاه سیاه و و گوگل جریان دارااست. هر شیوه تقلبی که پیدا می‌نمایند، گوگل رویکرد تشخیص آن را پیدا می‌نماید. این پروسه سبب ساز گردیده که گوگل هر روز هوشمندتر بشود.

با به کار گیری از این گزینه از اشکال نحوه های بهینه سازی ممکن میباشد بتوانید یک سری روزی در سکو‌های نخستین باشید ولی مطمئنا گیر می افتید و سقوط میکنید. ضمن این که عزت و اعتبار خویش را هم پیش گوگل از دست می‌دهید. خلاصه این امور سرانجام ندارد!

به طور خلاصه کلاه خاکستری‌ها خوبند تاهنگامیکه لو نرفته باشند!

حواس‌تان باشد که‌این عمل را تنها سئوکاران خیلی رشته‌ای میتوانند جاری ساختن بدهند و سایر افراد نباید به سمتش بروند. زیرا وبسایت‌شان را در معرض خطر قرار می دهد.

اشکال تکنیک‌های بهینه سازی وب سایت چه میباشد؟
می‌‌دانید شایسته ترین تکنیک‌‌های seo برای تارنما چه چیزی است و به چه دسته‌‌هایی تقسیم می‌‌خواهد شد؟

seo دو گروه کلی دارااست: آن پیج و آف پیج، باصرفه‌سازی داخلی و با صرفه‌سازی فرنگی و هر یک از این تیم‌ها را بایستی با طریق‌های خاصی جاری ساختن بخشید.

بهینه سازی داخلی وب سایت چه می باشد؟


به باصرفه‌سازی صفحه های داخلی وبسایت، سئوی داخلی یا این که آن پیج میگویند. این عمل یاری می‌نماید موتورهای جست‌وجو صفحه های داخلی تارنما شمارا بشناسند و جايگاه موثر بودن آن برای یوزرها را فهم و شعور نمایند. برای جاری ساختن سئوی داخلی تارنما می بایست جزئیات فراوانی را رعایت نمائید.

نقش بهینه سازی در طراحی وب چه میباشد؟
اعتنا داشته باشید که برخی از این نکات و فرایندها بهتر میباشد در حین ساخت سایت در لحاظ گرفته شوند. سایتی که ساختار با صرفه داشته باشد، خزنده‌های گوگل را بیشتر راضی خواهد کرد.

با صرفه‌سازی نشانی (url) صفحه های وبسایت
گوگل به نشانی همه صفحه ها وبسایت اعتنا می‌نماید. هر چه این نشانی‌ها کوتاه‌خیس، خواناتر و دارای ارتباط‌خیس باشند، بهتر میباشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:23

بعد از رعایت مفاد فوق سئو در مشهد درحال حاضر نوبت به ساخت محتوا می‌رسد که‌این گزینه نیز تاثیر به سازایی در جايگاه و ارتقا فروش وب سایت شما داراست .

از این رو به شما پیشنهاد میکنم بر روی آن تمرکز فرمائید و به طور زمان ای به لود و به روزرسانی مطالب وب سایت خویش بپردازید.

برای داشتن محتوایی اثر گذار در سکو وب سایت بهتر میباشد مورد ها تحت رعایت خواهد شد:

1.      به کارگیری از واژگان کلیدی در Titlte یا این که تیتر کاغذ
خیر فقط در سئو صفحه ها برای موتورهای کاوش گر اثرگذار میباشد بلکه واحد سنجش CTR را ارتقاء میدهد و شما می توانید با انتقال آن در تیتر ورقه (در حالتی که تحت عنوان کلمه و واژه نخستین باشد موءثر خیس خواهد بود ) ویا Bold  کردن آن تاثیر آن را بیشتر نمایید .

2.      به فعالیت بردن کلمه های کلیدی در متن
چگالی لغات کلیدی یعنی تعداد دفعاتی که از واژه کلیدی در متن محتوا به کارگیری میکنید .در واقع شما  با تکرار کلمه و واژه کلیدی موتور جست و جو را متوجه مورد عمل اینترنت سایتتان می‌کنید .

پس عملکرد نمائید تا طبیعتا دست کم دوبار از کلمه و واژه کلیدی در متن محتوا و با ظاهری گوناگون از سایر کلمه ها  به کار گیری کنید .

البته بایستی بدانید با تکرار بیشتراز حد واژه کلیدی در متن به وب سایت خویش جراحت میزنید و متن شما متنی اسپم و بی قیمت خواهد بود.

 

3.      قربت محتویات کاغذ به لغت ها کلیدی متبوع   
در هنگام تایپ کردن محتویات شیت اینترنت کوشش نمایید از لغت ها مترادف و هم معنی و مربوط به کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش استعمال نمایید و متن خویش را صرفا برای واژه کلیدی باصرفه نکنید .

4.      به کار گیری از لغات کلیدی در برچسب h1
برای علامت دادن تاکید بر روی واژه و کلمه کلیدی از آن در تگ H1  طبیعتا به کار گیری فرمائید .

همین طور همت نمایید از عبارات کلیدی مربوط به کلمه و واژه کلیدی برچسب H1 در تیتر خویش به کارگیری نمائید البته فراموش نکنید که در‌صورتی‌که  متعدد باشد بهتر میباشد .

5.      به کار گیری از عبارات کلیدی در اسم دامنه
به عنوان مثال فرض فرمایید شما یک وب سایت فراگیری بهینه سازی دارید از این رو  اسم دامنه seoyar.com  جايگاه بهتری از  optimization.com خواهد داشت .

برای کاربرد کلمه ها کلیدی در اسم دامنه بهتر میباشد آن‌ها‌را با – از یکدیگر غیروابسته فرمایید البته خوب میباشد بدانید کاربرد بیشتراز حد – در اسم دامنه تاثیر منفی خواهد داشت پس کوشش نمائید اسم دامنه شما بیشتر از سه کلمه و واژه نباشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 14:02

گام دوم برای یادگیری دارای انسجام طرز سئو در مشهد های seo از مرحله نخستین فعال سازی وبسایت تا وصال به مرتبه اولیه گوگل، کمپانی در کلاس های آموزشی seo و یا این که خرید پکیج آموزشی بهینه سازی هستش.

آیا میشه فارغ از هزینه کردن seo را حافظه بگیریم؟
خیلی ها نسبت به هزینه کردن برای خرید پکیج آموزشی یا این که رفتن به عصر های بهینه سازی گارد دارن!

اینجانب هم فهم و شعور می‌کنم این اشخاص رو زیرا تصورشون بر اینه که میشه با مطالعه مقاله ها آموزشی هم بهینه سازی رو خاطر گرفت و بعداز اون “تجربه کردن” شایسته ترین کامل کننده برای ماهر خاطر به چنگ آوردن seo هستش.

حقیقتا نمیتونم این کلام رو رد کنم با اینکه خودم پکیج آموزشی می‌فروشم.

البته یه موضوعی رو بهتون بگم که شاید شما خارج این دور و اطراف باشید و اینجانب از باطن دقیقتر باهاش واکنش داشته باشم؛ بد وجود ندارد اینم در لحاظ بگیرید.

پکیج ها و عصر های آموزشی بی نقص، شما رو تو اولیه شیوه با مجموع مواقعی که برای seo تارنما بایستی بدونید، آشنا می کنن.

برام جذاب بود که زمانی خودم داشتم پکیج آموزشی seo وردپرس رو ضبط میکردم، با خودم گفتم: چنانچه اینجانب تو آغاز کارم همچین ویدیویی داشتم، نیاز نبود کلی عمرم رو روی امتحان و غلط های خیلی ابتدایی بگذارم و یک وبسایت رو هی منزه کنم و مجدد بسازم.

برخی نکته ها در زمینه‌ی بهینه سازی وجود داره که شما از همون نخستین که یک تارنما رو آغاز به پباده سازی میکنید بایستی بدونید و درون تارنما اجرا نمایید.

در‌حالتی که این فعالیت ایفا نشه، بعدا عوض کردن اون سبب ساز جراحت شدید به درجه های تارنما و از دست مجال زیاد میشه.

پکیج های آموزشی اصلا مالامال کننده مکان تجربه یا این که مطالعات مداوم شما نیستند ولی به کار بستن از اون ها میتونه شما رو تو برهه زمانی فرصت یه خرده با تجربیات یکسری سال فعالیت کردن یک seo عمل آشنا کنه که‌این تو مسیر شما خیلی با ارزشه و شاید سبب ساز بشه خط مش 3 ساله رو بتونید تو 1سال سپری فرمائید.

بعداز اون مطالعات و تجربیات فردی هم که بدست میارید، تکمیل کننده این فراگیری ها میشه و تو فرصت معقولی به سطح کیفی فوق العاده ای در موضع یک کارشناس بهینه سازی خواهید رسید.

با این اوصاف، حیث شخصیه اینجانب اینه که کمپانی تو یک زمان آموزشی خوب و بدون نقص یا این که تنظیم یک پکیج آموزشی جامع در اولِ عمل برای عده ای که قصد استارت دارا‌هستند خیلی امداد کنندس و ارزشش رو داره که پولی رو برای اون هزینه نمایید زیرا از روش این فعالیت به هیچ عنوان نیاز وجود ندارد نگران رجوع هزینه باشید.

ولی گشوده شما تصمیم گیرنده می باشید و ما یحتاج میدونم بگم که هزینه کردن برای یادگیری seo به هیچ عنوان واجب وجود ندارد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 21:18

دانش بهینه سازی در وسط ده سال ۱۹۹۰ بوسیله سئو در مشهد مدیران سایتهای گران قدر آغاز شد. در بالا همگی اینترنت مسترها بایستی کل صفحه های خویش را برای وارد شدن خزنده ها (Spiders) به وبسایت آن ها تصویب می کردند تا در غایت صفحه های آنان در حاصل کاوش به اکران نهاده می‌شد. امروزه با رویش وب فروش سرویس ها اینترنتی مثلا ارتقاء بهینه سازی بهینه سازی و seo تارنما ها در موتورهای کاوش هم ارتقا یافته میباشد.


در سال 2004، موتورهای کاوش طیف وسیعی از فاکتورهای نامعلومی را در الگوریتم درجه بندی خویش برای کاهش تأثیر از لینک و پیوند های ویرایش گردیده، گنجانیدند. در ژوئن 2007، سائول Hansell در نیویورک تایمز اظهار داشت درجه بندی وب سایت در موتور جستجوی گوگل بیشتراز 200 فاکتور متعدد گزینه استعمال قرار می‌گیرد. موتورهای جستجوی پیشرو، به عنوان مثال گوگل، بینگ و یاهو، از الگوریتم هایی که برای سکو بندی صفحه ها به کارگیری می نمایند، را افشا نمیکنند. برخی از متخصصین سئو طرز های مختلفی را برای سئو موتورهای کاوش مطالعه کرده اند، که ایده ها فردی خویش را در مقاله ها مرتبط با موتورهای کاوش به اشتراک گذارده اند. امید‌وار‌یم که با مطالعه ادامه ی این یادگرفتن ها به شعور بیشتر شما از این مقاله ها و مطالب کمک برسانیم.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 19:59